Sider

onsdag 31. mars 2010

Loppemarked

Jeg var på loppemarked på Ulsmåg skole sammen med en venninne forrige helg. Der fant jeg denne lampen. Ikke særlig pen å se på, men jeg syns sokkelen er kjempefin. Betalte kun 30,- for den (!) og har siden da pusset den opp til det ugjenkjennelige :)
Ble den ikke fin... :)?! Har spraymalt sokkelen i sølv-metallic, skiftet ledning og kjøpt ny skjerm. Sluttsummen vil jeg ikke engang regne på... :P Er kjempefornøyd og veldig fornøyd i og med at jeg aldri har prøvd dette før. 
Her er den endelige plasseringen. 
Skal på nye loppemarkeder etter påske, og da er det en kommode til entréen som står på ønskelisten. Blir så inspirert av Precious sine produkter!

5 kommentarer:

  1. Fy flate så stilig den var. Nå ble jeg kjempemisunnelig:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er! Jeg ante ikke at du hadde denne nettsiden en gang. Klem!

    SvarSlett
  3. Nice! Bra jobba. Loppemarked er genialt!

    SvarSlett
  4. Stilig! utrolig hva litt fiksing kan gjøre, selv om det gjerne blir litt peng av det til slutt da;-) men er jo alltid kjekt å ha noe som ingen andre har maken til:-)

    skal på loppis neste helg jeg også.. kanskje vi sloss om de samme tingene;-) hihi.. du må hvertfall ha en fin påske videre:-)

    SvarSlett
  5. Lampen ble kjempefin! :)

    SvarSlett